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Trinity Resources is proud to announce that Tammy Stewart has joined the company in the role of Customer Service and Office Administration.

 

With a certificate in Business Administration from College of the North Atlantic and additional courses through the New Brunswick Community College and Université de Moncton, Tammy has acquired training in accounting, administrative practices, business communications and a variety of software applications.

Her hands-on experience over the past 15 years in different industries has given her knowledge and proficiency in many administrative and accounting roles.  Tammy started her career in the automotive industry as an administrative assistant.  After eight years in this industry, she spent a couple of years with Master Packaging Inc. as a payroll assistant.  In 2008, Tammy moved to Saint John, New Brunswick.  She became part of the New Brunswick Insurance Board team as an administrative service clerk.  Her role consisted of working with the Insurance & Finance Departments as well as being the Chairman’s executive assistant.

In 2010, she relocated to Newfoundland.  She started working with the Newfoundland Aquaculture Industry Association as an office coordinator.  After nearly two years in this industry, Tammy joined the Government of Newfoundland working with the Finance & Education Department.  Due to unforeseen circumstances, Tammy was looking for a challenging position where she could utilize her experiences that would be beneficial to any organization.  She decided to join Trinity Resources Ltd as an Office Administrator.

Originally from New Brunswick, Tammy is also fluently bilingual.

Avec un certificat en Administration des affaires avec le College of the North Atlantic et des cours supplémentaires avec le Collège Communautaire du Nouveau-Brunswick et l’Université de Moncton, Tammy a acquis une connaissance en pratiques de comptabilité, administration, communications d’affaires et une variété d’applications logicielles.

Son expérience pratique au cours des 15 dernières années lui a donné des connaissances et des compétences dans plusieurs différents rôles administratifs et financiers. Tammy a commencé sa carrière dans l’industrie d’automobile comme adjointe administrative. Après huit années dans cette industrie, elle a passé quelques années avec Master Packaging Inc. comme assistante de paie. En 2008, Tammy a déménagé à Saint-Jean, Nouveau-Brunswick. Elle est devenue partie de l’équipe de la Commission des Assurances du Nouveau-Brunswick comme un commis du service administratif. Son rôle consistait de travailler avec les départements d’assurance et de finance ainsi qu’adjointe à la direction pour le Président.

En 2010, elle a déménagé à Terre-Neuve. Elle a commencé à travailler avec Newfoundland Aquaculture Industry Association comme coordinatrice de bureau. Après près de deux ans dans cette industrie, Tammy a décidé de joindre le gouvernement de Terre-Neuve dans les départements de finance et d’éducation.  Dû à des événements imprévus, Tammy était à la recherche d’un poste stimulant où elle pouvait utiliser ses expériences qui seraient bénéfiques à toute organisation. Elle a déterminé de rejoindre Trinity Resources Ltd comme administratrice de bureau.

Originaire du Nouveau-Brunswick, Tammy est aussi parfaitement bilingue.